Loading…

Naprawa i Serwis Spycharek Warszawa

Naprawa Spycharki na Budowie - Mechanik Mobilny
Kontakt

Do wszystkiego i na wszystkim pojedzie – Jumz Belarus – 3w1 traktor, koparka, spycharka



W tym odcinku Sołtys Zenek odwiedza swojego dobrego znajomego. Sławek jest wielkim pasjonatem dawnej motoryzacji i techniki rolniczej. W swojej prywatnej kolekcji posiada wiele ciekawych perełek, między innymi kombajn Wistula, Ursus C-328, LTZ, JUMZ i wiele innych maszyn rolniczych. Pogoda niestety nie rozpieszczała i trochę wiało ale coś udało się nagrać. Zapraszamy do oglądania.

FACEBOOK: https://www.facebook.com/EnduroKosianka/

Youtube Naprawa Maszyn Budowlanych – Naprawa Spycharek oraz Naprawy sprzętu budowlanego, Serwis Spycharek na Budowie, MOBILNY SERWIS, MASZYN BUDOWLANYCH, KOPAREK, WÓZKI WIDŁOWE MAZOWIECKIE

25 thoughts on “Do wszystkiego i na wszystkim pojedzie – Jumz Belarus – 3w1 traktor, koparka, spycharka

  1. Przepraszamy za momentami słabą jakość dźwięku, ale wiało tego dnia niesamowicie. Z pewnością Jeszcze nie raz wrócimy do Sławka jak będzie lepsze pogoda i nagramy odcinki o jego innych sprzętach (ma tego sporo).

  2. Silnik nie wysilony, jak to ma miejsce w obecnych czasach, a także nie kastrowany pseudoekosyfem.
    Bo te wszystkie dodatki to tylko powodują, że zamiast 200KM jest ledwo 140, bo dławiony na wszelkie sposoby.

  3. Jumz ma bardzo ciekawy silnik fabrycznie 1750 obrotów max. 65km duża pojemność i małe zużycie paliwa , silnik dużo pobiera powietrza przy tej pojemności jakby miał turbo ,dodatkowo wszystko jest duże i ciężkie wprawione w ruch działa siła bezwładności i nie traci szybko obrotów pod obciążeniem najpierw zaczyna kopcić pompa paliwa ustawiona jeszcze bez norm euro silnik niczym nie zdławiony jak obecne silniki niby ma konie ale spokojne raczej muły.

  4. Gniotsa nie łamiotsa to obelga, bo rosyjskie wyroby stalowe były słabe, krzywiły się, deformowały, ale nie łamały. Tyle że powinny być lekko sprężyste i bardzo mocne, czego Rosjanie nie umieli zrobić. Nie tyczy się to tego ciągnika, jest z dobrej stali a braki nadrabia przewymiarowaniem geometrycznym wszystkiego. Szerokie panewki, niskie obroty, szerokie koła zębate. To i działa nawet bez wody czy oleju.

  5. Wcale nie ma pojemności jak 80tka czy MTZ, a większą, prawie 5L. Tłoki są jak w MTZ, ale skok wału większy. Stąd duży moment obrotowy praktycznie od już wolnych obrotów. Tylko stare fergusony miały takie wykorbienie (127), choć mniejsze tłoki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!