Loading…

Naprawa i Serwis Spycharek Warszawa

Naprawa Spycharki na Budowie - Mechanik Mobilny
Kontakt

Remont silnika Jumz D65 M



!!!!!!!!!!!!CZYTAJ!!!!!!!!!!!
Przedstawiam remont kapitalny silnika naszej Białoruśki.
Wymieniono:
-tuleje i tłoki oryginał CCCP
-pierścienie STAPRI Stavropol
-wał korbowy
-panewki korbowe
-panewki główne z półpierścieniami
-wszystkie uszczelnienia
-końcówki wtryskiwaczy oryginał CCCP
-wkład filtra powietrza
Zalany olejem TURDUS.
Mało materiału, bo robiony w pośpiechu, żeby zdążyć przed pracami polowymi. Myślę, że się spodoba. Zapraszam do komentowania.

Youtube Naprawa Maszyn Budowlanych – Naprawa Spycharek oraz Naprawy sprzętu budowlanego, Serwis Spycharek na Budowie, MOBILNY SERWIS, MASZYN BUDOWLANYCH, KOPAREK, WÓZKI WIDŁOWE MAZOWIECKIE

20 thoughts on “Remont silnika Jumz D65 M

  1. Kolego, robię remont silnika D65 i potrzbuję znaleźć siłę, z jaką należy dokręcić głowicę, oraz wał korbowy (panewki główne i korbowe). Masz może jakąś dokumentację techniczo-ruchową? Pomożesz?

  2. Skąd miałeś końcówki wtryskiwaczy CCCP? I czy nie miałeś obaw o to, czy w ogóle są one zdatne po tylu latach? Inne, grube żelastwo lepiej właśnie z dawnej produkcji, ale części precyzyjne i wrażliwe (korozja itp.) lepiej nówki.
    W tamtym roku wymieniałem korbowód z wybitą główką (tulejka stukała w główce) to jeździłem do Parczewa osobiście i dobrałem wg wagi starego elementu nowy. A udało się dopiero po przeważeniu kilku dostępnych korbowodów… Po złożeniu silnika okazało się, że nadal słychać postukiwanie, jednak winny był wtryskiwacz na sąsiednim cylindrze, ponieważ jako jedyny posiadał końcówkę 5-otworkową, podczas gdy pozostałe miały te właściwe 4-otworkowe. Różnica w pracy silnika po wymianie felernej końcówki spora. Co mnie bardzo zastanawia, to fakt, że i przed, jak i po naprawie silnik pracuje niezwykle równo, bez szarpania/falowania, które niestety obserwuję w swoim mtz-ie. Właśnie wymieniłem wszystkie koła rozrządu wraz z wałkiem, wszystko dokładnie spasowałem, żeby nie było luzów poosiowych, a on nadal "charczy". Ma silną tendencję do wibrowania obrotami. Mógłbyś coś doradzić coś w temacie?
    Pompa po regeneracji, oddana nawet na gwarancji do ponownego przejrzenia, bo kultura pracy silnika nie zmieniła się. Zakładana inna pompa, na której to samo. Mój domysł znów na te wtryski. Niby były 3 lata temu dawane do sprawdzenia i stwierdzono, że sprawne, ale czy zwrócono wtedy uwagę na typ końcówek… Bo powinny być chyba 5-otworkowe.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!